آخرین اخبار

افتتاح ۱۲ چمن مصنوعی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۱۲ زمین بازی چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

اشتراک گذاری
16 بهمن 1402
کد مطلب : 11673

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، فرشید کرمی با تبریک دهه عزت آفرین و پرفروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: در چهارمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان پنج چمن مصنوعی در مدارس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه وچرام به نمایندگی از دیگر پروژه ها افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: همزمان در شهرستانهای مارگون ،بهمئی ،گچساران و منطقه چاروسا نیز ۷ چمن مصنوعی دیگر مورد بهره برداری قرار گفت.

کرمی با بیان اینکه این پروژه ها به صورت مشارکتی انجام می گیرد گفت: ۳۶ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این چمن های مصنوعی هزینه شده است.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: فضای مناسب ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای انقلاب تاکنون تنها ۳۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده که طی یک سال اخیر بیش از یک و نیم برابر رشد داشته است.

کرمی بیان کرد: در دولت سیزدهم با اضافه شدن ۸۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس ، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان به ۱۱۱ هزار متر مربع رسیده است.

وی،یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم برای توسعه ورزش دانش‌آموزی را اجرای طرح شهید سلیمانی دانست و گفت: در این خصوص در سال گذشته ۶۰ طرح سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است که صد درصد اجرا شد و در سال جاری نیز ۶۱ پروژه در قالب ۴۳ چمن مصنوعی و کف پوش سالن های ورزشی اختصاص یافته است .

کرمی، از ستاری فرد معاونت تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش وپرورش برای این ایده خوب وجدید در طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور، استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان برای پشتیبانی و حمایت همه جانبه از توسعه زیرساختهای ورزشی در مدارس تقدیر کرد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 14 =